PLAN zajęć
Kalendarz
Jakie są godziny zajęć? Kiedy można skontaktować się z nauczycielem? Czy odbywają się zajęcia dodatkowe?
RAMOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPY MŁODSZE
6.30 – 8.30
· schodzenie się dzieci (II.5, III.4)
· zabawy swobodne w kącikach zainteresowań
· prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym, korekcyjnym,
stymulującym
· zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat z małym zespołem
lub indywidualnie
· ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem (I.4, 5, 8)
· przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne (I.1, 2)
8.30 – 12.00
· śniadanie (I.3)
· zajęcia inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci
w sferze ruchowej, muzycznej, plastycznej, językowej, matematycznej
· zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań
· prace nauczycielki indywidualne lub z małym zespołem o charakterze wyrównawczym,
stymulującym , korekcyjnym
· spacery, wycieczki w celu dydaktycznym lub rekreacyjnym
· zabawy w ogrodzie przedszkolnym
· przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne (I.1, 2)
12.00 – 14.30
· obiad (I.3)
· odpoczynek na leżakach – słuchanie bajek lub muzyki
· przygotowanie do podwieczorku, zabiegi higieniczne (I.1, 2)
14.30 – 16.30
· podwieczorek (I.3)
· prace nauczycielki o charakterze korekcyjnym, wyrównawczym, stymulującym
i obserwacyjnym
· gry i zabawy dydaktyczne, gry planszowe z małym zespołem dzieci, zabawy plastyczne
· zabawy w kącikach zainteresowań według wyboru dzieci
· rozchodzenie się dzieci (III4, II.4)
RAMOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPY STARSZE
6.30 – 8.30
· schodzenie się dzieci (II.5, III.4)
· zabawy swobodne w kącikach zainteresowań
· prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym, korekcyjnym,
stymulującym
· zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat z małym zespołem
lub indywidualnie
· ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem (I.4, 5, 8)
· przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne (I.1, 2)
8.30 – 12.00
· śniadanie (I.3)
· zajęcia inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci
w sferze ruchowej, muzycznej, plastycznej, językowej, matematycznej
· zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań
· prace nauczycielki indywidualne lub z małym zespołem o charakterze wyrównawczym,
stymulującym , korekcyjnym
· spacery, wycieczki w celu dydaktycznym lub rekreacyjnym
· zabawy w ogrodzie przedszkolnym
· przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne (I.1, 2)
12.00 – 14.00
· obiad (I.3)
· zajęcia programowe o charakterze poszerzającym
· opowiadanie lub czytanie bajek, zabawa w teatr
· zabawy uspakajające i relaksujące
· spacer, zabawy w ogrodzie lub kącikach zainteresowań
· zajęcia dodatkowe
· przygotowanie do podwieczorku, zabiegi higieniczne (I.1, 2)
14.00 – 16.30
· podwieczorek (I.3)
· prace nauczycielki o charakterze korekcyjnym, wyrównawczym, stymulującym
i obserwacyjnym
· gry i zabawy dydaktyczne, gry planszowe z małym zespołem dzieci, zabawy plastyczne
· zabawy w kącikach zainteresowań według wyboru dzieci
· rozchodzenie się dzieci (III4, II.4)