PLAN zajęć

 

Kalendarz

Jakie są godziny zajęć? Kiedy można skontaktować się z nauczycielem? Czy odbywają się zajęcia dodatkowe? 

Dodaj plan zajęć dla klasy

 

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPY MŁODSZE

 

6.30 – 8.30

·         schodzenie się dzieci (II.5, III.4)

·         zabawy swobodne w kącikach zainteresowań

·         prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym, korekcyjnym,

stymulującym

·         zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat z małym zespołem

lub indywidualnie

·         ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem (I.4, 5, 8)

·         przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne (I.1, 2)

 

8.30 – 12.00

·         śniadanie (I.3)

·         zajęcia inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci

w sferze ruchowej, muzycznej, plastycznej, językowej, matematycznej

·         zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań

·         prace nauczycielki indywidualne lub z małym zespołem o charakterze wyrównawczym,

stymulującym , korekcyjnym

·         spacery, wycieczki w celu dydaktycznym lub rekreacyjnym

·         zabawy w ogrodzie przedszkolnym

·         przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne (I.1, 2)

 

12.00 – 14.30

·         obiad (I.3)

·         odpoczynek na leżakach – słuchanie bajek lub muzyki

·         przygotowanie do podwieczorku, zabiegi higieniczne (I.1, 2)

 

 

14.30 – 16.30

·         podwieczorek (I.3)

·         prace nauczycielki o charakterze korekcyjnym, wyrównawczym, stymulującym

i obserwacyjnym

·         gry i zabawy dydaktyczne, gry planszowe z małym zespołem dzieci, zabawy plastyczne

·         zabawy w kącikach zainteresowań według wyboru dzieci

·         rozchodzenie się dzieci (III4, II.4)

 

 


 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPY STARSZE

 

6.30 – 8.30

·         schodzenie się dzieci (II.5, III.4)

·         zabawy swobodne w kącikach zainteresowań

·         prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym, korekcyjnym,

stymulującym

·         zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat z małym zespołem

lub indywidualnie

·         ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem (I.4, 5, 8)

·         przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne (I.1, 2)

 

8.30 – 12.00

·         śniadanie (I.3)

·         zajęcia inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci

w sferze ruchowej, muzycznej, plastycznej, językowej, matematycznej

·         zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań

·         prace nauczycielki indywidualne lub z małym zespołem o charakterze wyrównawczym,

stymulującym , korekcyjnym

·         spacery, wycieczki w celu dydaktycznym lub rekreacyjnym

·         zabawy w ogrodzie przedszkolnym

·         przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne (I.1, 2)

 

12.00 – 14.00

·         obiad (I.3)

·         zajęcia programowe o charakterze poszerzającym

·         opowiadanie lub czytanie bajek, zabawa w teatr

·         zabawy uspakajające i relaksujące

·         spacer, zabawy w ogrodzie lub  kącikach zainteresowań

·         zajęcia dodatkowe

·         przygotowanie do podwieczorku, zabiegi higieniczne (I.1, 2)

 

14.00 – 16.30

·         podwieczorek (I.3)

·         prace nauczycielki o charakterze korekcyjnym, wyrównawczym, stymulującym

i obserwacyjnym

·         gry i zabawy dydaktyczne, gry planszowe z małym zespołem dzieci, zabawy plastyczne

·         zabawy w kącikach zainteresowań według wyboru dzieci

·         rozchodzenie się dzieci (III4, II.4)